Splošni pogoji poslovanja uporabe platforme Krožnik za partnerje

1. Uvodno
Splošni pogoji uporabe platforme Krožnik (v nadaljevanju: Splošni pogoji) opredeljujejo uporabo storitve preko platforme Krožnik (v nadaljevanju: Platforma), ki zajema spletno mesto www.kroznik.si (v nadaljevanju: Spletno mesto) in mobilno aplikacijo Krožnik (v nadaljevanju: Mobilna aplikacija) v lasti družbe Krožnik, d.o.o., Cesta na Belo 14, Kokrica, 4000 Kranj, matična številka: 9420398000 (v nadaljevanju: Krožnik).
Platforma omogoča povezovanje potrošnikov, ki se registrirajo na Platformi (v nadaljevanju: Uporabniki) z registriranimi trgovci, restavracijami in drugimi partnerji (v nadaljevanju: Partnerji), ki bi želeli ponuditi Uporabnikom hrano in neživilske izdelke pred iztekom roka po znižani ceni (v nadaljevanju: Produkti). Produkti so lahko posamezen izdelek (v nadaljevanju: Izdelek) ali pa več izdelkov združenih v »vrečki« (v nadaljevanju: Vrečka). Na Platformi je Uporabnikom dostopna ponudba registriranih Partnerjev, preko katere lahko Uporabniki opravijo rezervacijo Produktov (v nadaljevanju: Storitev).
Krožnik omogoča Partnerjem, da na Platformi objavijo Produkte, ki jih želijo ponuditi Uporabnikom, Uporabnikom pa omogoča rezervacijo ponujenih Produktov. Poleg navedenega omogoča Partnerjem spletno izpostavljenost in pospeševanje prodaje. Po poteku preizkusnega obdobja mora Partner za uporabo Platforme in objavljanje Produktov na Platformi Krožniku plačati licenčnino. Rezervacija Produktov na noben način ne ustvarja pogodbenega razmerja med Krožnikom in Uporabnikom v zvezi s Produkti in/ali nakupom ali prodajo Produktov. Krožnik ne prevzema nobene odgovornosti glede narave Produktov in/ali glede izvajanja pogodbenega razmerja med Partnerjem in Uporabnikom.
Z uporabo Platforme postanejo Splošni pogoji za Partnerja zavezujoči. Partner jamči, da lahko pooblaščena oseba Partnerja sprejme te pogoje kot zavezujoče za račun in v imenu Partnerja. Če se Partner in Krožnik v posebni pogodbi drugače dogovorita glede posameznih pravic in obveznosti pogodbenega odnosa, veljajo določbe posebne pogodbe.
Politika zasebnosti in Obvestilo o piškotkih, ki sta objavljena na Platformi, sta del Splošnih pogojev in sta za Partnerje zavezujoča hkrati s sprejemom Splošnih pogojev.
2. Uporaba Platforme ter rezervacija Produktov
2.1 Pogoji za uporabo Platforme
Uporaba Platforme je dovoljena le verificiranim Partnerjem, ki so s Krožnikom v pogodbenem odnosu.
Pogoj za uporabo Platforme je delujoča internetna povezava.
2.2. Kreiranje računa
Za uporabo Platforme mora Partner najprej kreirati uporabniški račun. Račun se kreira z elektronskim naslovom in geslom ter potrdi s klikom na povezavo poslano naveden na elektronski naslov.
2.3. Verifikacija
Polna funkcionalnost Platforme je Partnerjem omogočena šele po verifikaciji s strani Krožnika.
Po kreiranju uporabniškega računa bo zaradi preverbe podatkov in zaradi preprečevanja zlorab, Krožnik kontaktiral Partnerja na naveden elektronski naslov in/ali telefonsko številko.  
Partner jamči za točnost in popolnost posredovanih podatkov.
2.4. Kreiranje Poslovalnice
Ko je Partner verificiran mora ustvariti vsaj eno Poslovalnico (v nadaljevanju: Poslovalnica), zagotoviti obvezne podatke o Poslovalnici, določiti časovno okno prevzema Produktov v Poslovalnici, podatek kdaj je Poslovalnica odprta in dodati osebe, ki lahko upravljajo s podatki Poslovalnice v Platformi.
Partner dovoljuje, da Krožnik za namene prikaza lokacije Poslovalnice v Platformi iz posredovanega naslova izračuna koordinate Poslovalnice.
Poslovalnico in ponujene Produkte je možno kadarkoli umakniti iz prikaza v Platformi.
2.5. Ponudba
Krožnik preko Platforme omogoča Partnerjem, da na Platformi objavijo Produkte, ki jih želijo ponuditi Uporabnikom, Uporabnikom pa omogoča rezervacijo ponujenih Produktov. Poleg navedenega omogoča Partnerjem spletno izpostavljenost in pospeševanje prodaje.
Da postanejo ponujeni Produkti vidni Uporabnikom, mora Partner kreirati Produkt v sekciji »Inventar«, v primeru Vrečke določiti njeno kategorijo (kot na primer mešana Vrečka, sadna Vrečka), sicer pa Produkt opisati (podatek o tem kaj lahko Produkt vsebuje), navesti prvotno ceno in znižano ceno. Znižana cena Produkta mora znašati vsaj 20 % prvotne cene.
Znižana cena Produkta v Poslovalnici mora biti enaka znižani ceni Produkta na Platformi.
Uporabniku se v Platformi privzeto prikaže seznam poslovalnic Partnerjev po naključnem vrstnem redu. Uporabnik lahko uporabi iskalnik za poimensko iskanje Poslovalnic v Platformi. Platforma omogoča prikaz interaktivnega zemljevida, ki prikazuje lokacije vseh Poslovalnic. V primeru, da Uporabnik dovoli dostop do svoje lokacije, pa se Poslovalnice lahko prikažejo razvrščene po oddaljenosti.
Uporabniku se ponujeni Produkti izbranega Partnerja prikažejo po različnih kategorijah. Če Partner ponuja Vrečke, Uporabnikom ni v naprej znano kateri Izdelki točno se nahajajo v posamezni Vrečki. Uporabniku tudi ni v naprej znano koliko posameznih Izdelkov se nahaja v Vrečki. Partner lahko preko opisa bolj natančno določi vrsto in količino Izdelkov v posamezni Vrečki. Če Partner ponuja Izdelek, mora napisati ime Izdelka in opis. V tem primeru bo Uporabniku ponujen Izdelek v naprej znan.
Krožnik lahko Partnerjem omogoči nalaganje slik ponujenih Produktov, ki bodo vidni na Platformi. Slike Produktov morajo biti primerne, ne smejo zavajati Uporabnika, na slikah Produktov ne smejo biti vidne fizične osebe.
Ponudba Produktov, ki je prikazana Uporabniku prek Platforme se lahko razlikuje od dejanskih zalog Produktov pri Ponudniku in kot taka pred rezervacijo Produktov ni zavezujoča. Ponudba Produktov, ki je prikazana Uporabniku je le povabilo Uporabniku k opravi rezervacije.
Ponudba alkoholnih in tobačnih Izdelkov ni dovoljena.
Partner mora Uporabnikom ponuditi izključno užitno hrano in neživilske izdelke, ki ustrezajo vsem zakonskim standardom. Čeprav je hrana ali neživilski izdelek pred iztekom roka, ne sme kazati znakov plesni, gnitja ali drugih znakov pokvarjene hrane ali neustreznosti neživilskega izdelka.
2.6. Informacije o Produktih
Uporabniku so na Platformi dostopne informacije o vrsti Produktov, ki jih zagotovi Partner. Te informacije so informativne narave in so namenjene temu, da Uporabniku omogočijo oceno Produktov pred rezervacijo. Produkti lahko vsebujejo katerekoli alergene.
Če ima Uporabnik kakršenkoli dvom ali vprašanje o morebitnih o alergijah, sestavinah ali drugih informacijah o Produktih, se mora Uporabnik obrniti na Partnerja neposredno pred rezervacijo.
Dolžnost zagotoviti obvezne informacije o Produktih (kot na primer alergeni, sestavine) in njihovi pravilnosti je izključno na strani Partnerja, zato Krožnik ne prevzema nobene odgovornosti za posredovane informacije glede Produktov. Partner zagotovi Uporabniku obvezne informacije o Produktih (kot na primer alergeni, sestavine) ob prevzemu Produktov v Poslovalnici.
Vse kupljene Produkte mora Uporabnik porabiti takoj po prevzemu in/ali v skladu z etiketo Produkta ali navodili Partnerja.
2.7. Rezervacija
Registrirani Uporabniki lahko opravijo rezervacijo Produktov samo v Mobilni aplikaciji in le znotraj dovoljenega časovnega okna za rezervacijo, ki je Uporabniku vidno v Mobilni aplikaciji (v nadaljevanju: Oddana rezervacija).
Rezervacija je veljavna pet minut od oddaje zadnjega Produkta v »košarico«. Če v roku petih minut od oddaje zadnjega Produkta v »košarico« rezervacija ni oddana, se »košarica« razveljavi.  
Po Oddani rezervaciji se šteje, da je pogodba med Uporabnikom in Partnerjem sklenjena oziroma zavezujoča.
Po Oddani rezervaciji dobi Uporabnik na svoj elektronski naslov obvestilo v katerem so navedene informacije o rezerviranih Produktih in ceni, lokaciji Poslovalnice kjer se opravi prevzem, časovno okno prevzema in kontaktni podatki Partnerja.
Vse cene morajo biti navedene v EUR in vsebovati DDV.
2.8. Plačilo in prevzem
Partner določi, ali je prevzem Produktov v Poslovalnici možen le na dan rezervacije in/ali naslednji dan po rezervaciji. Informacije o časovnem oknu prevzema bodo Uporabniku vidne v Mobilni aplikaciji.
Uporabnik plača izdelke pri Partnerju v Poslovalnici.
Za namen prevzema rezerviranih Produktov v Poslovalnici, mora Uporabnik v Mobilni aplikaciji pokazati prevzemno kodo pooblaščeni osebi Partnerja, ki nato Uporabniku izroči Produkte in račun.
Partner lahko smatra kodo v Mobilni aplikaciji, ki jo Uporabnik pokaže pooblaščeni osebi Partnerja kot verodostojen vir. Partner v sekciji »nadzorna plošča« poišče posamezno naročilo in preveri njegovo skladnost preko kode za prevzem. Po vpisu kode se prikaže podrobni opis naročila. Partner mora v Platformi plačane in prevzete Produkte označiti kot prevzete.
Uporabnik mora prevzeti Produkte v Poslovalnici pravočasno in v časovnem oknu, ki ga določi Partner. Če Uporabnik Oddane rezervacije ne prevzame v danem roku, ima Partner pravico s Produkti ravnati po njegovem mnenju. Če Partner ne določi drugače, Uporabnik ni upravičen do rezerviranih Produktov, ki niso bili pravočasno prevzeto.
Dolžnost Uporabnika je, da preveri ali Produkti ustrezajo Oddani rezervaciji. Če Produkti ne ustrezajo Oddani rezervaciji ali če Partner Uporabniku Produktov ne izroči, mora Uporabnik Partnerja na to opozoriti. Če Uporabnik in Partner ne rešita zahtevka, mora Uporabnik svoj zahtevek z obrazložitvijo posredovati v reševanje Krožniku najkasneje v roku 7 dni.
3. Posredovanje zahtevkov in vprašanj
Uporabnik lahko posreduje svoje zahtevke (vključno s pravico do pritožbe) in vprašanja pisno na naslov Krožnik, d.o.o., Cesta na Belo 14, Kokrica, 4000 Kranj ali na elektronski naslov info@kroznik.si. Krožnik bo Uporabniku odgovoril v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu zahtevka oziroma vprašanja.
Krožnik bo posredoval v obravnavo Partnerju na dogovorjen naslov zahtevke Uporabnikov glede zadev za katere je odgovoren Partner (kot na primer pakiranje, označevanje, priprava, kvaliteta, sestavine, alergeni Izdelkov), zahtevke glede (ne)izpolnitve pogodbenega razmerja med Partnerjem in Uporabnikom; zahtevke glede netočnih informacij in drugih elementov (v nadaljevanju: Vsebine) povezanih spletnih mest in Vsebin, ki jih na Platformo posredujejo Partnerji; ter druge zahtevke, ki zadevajo Partnerja.
4. Obveznosti Partnerja
Partner je dolžan za namen uporabe Platforme in Storitev zagotoviti točne podatke. V primeru sprememb obveznih podatkov, je dolžan le-te spremeniti v Platformi.
Partner mora Uporabniku zagotoviti vse obvezne informacije o Produktih (kot na primer pakiranje, označevanje, priprava, kvaliteta, sestavine, alergeni).
Partner je dolžan skrbno varovati gesla in druge informacije za dostop do Platforme in jih ne sme posredovati tretjim osebam brez predhodnega pisnega soglasja Krožnika.
Partner ne sme uporabljati Platforme in Storitev za škodljive, zlonamerne, goljufive in/ali nezakonite namene in/ali za kakršnekoli druge namene, ki niso v skladu z namenom Platforme in Storitev.
Krožnik ima v takem primeru pravico kadarkoli onemogočiti dostop do Platforme in uporabe Storitev.
Partner dovoljuje Krožniku in Uporabnikom objaviti povratne informacije o Partnerju na Platformi, tako pozitivne kot negativne.
Partner jamči, da je izključno odgovoren za skladnost z vsemi veljavnimi zakoni in drugimi predpisi, ki zadevajo njegovo poslovanje in/ali uporabo Platforme (kot na primer področje davkov, računovodstva, obveznega poročanja, varstva potrošnikov, varstvo osebnih podatkov itd.) ter za pogodbeno razmerje med Uporabnikom in Partnerjem.
5. Licenčnina
5.1 Preizkusno obdobje
Partner ima na voljo en mesec brezplačne uporabe Platforme in objavljanja Produktov na Platformi. Krožnik ima pravico spremeniti trajanje preizkusnega obdobja.
Po preizkusnem obdobju je za uporabo Platforme in objavljanje Produktov na Platformi potrebno plačati licenčnino.
5.2. Plačilo licenčnine
Partner mora za uporabo Platforme in objavo Produktov na Platformi plačati licenčnino.
Partner bo program plačevanja licenčnine lahko izbral na Platformi po verifikaciji s strani Krožnika. O dodatnih pogojih v zvezi z licenčnino (višina licenčnine, plačilno obdobje, drugo) bo Partner pred potrditvijo izbranega programa plačevanja licenčnine obveščen v Platformi ali z elektronskim sporočilom.
Višina plačane licenčnine velja do konca izbranega plačilnega oziroma plačanega obdobja.
5.2 Samodejna obnovitev plačevanja licenčnine
Če oziroma dokler Partner ne prekliče licenčnine, se izbran program plačevanja licenčnine samodejno obnavlja preko ponudnika plačilnih storitev.
5.3. Sprememba licenčnine
Krožnik si pridržuje pravico do spremembe višine in drugih pogojev izbranega programa licenčnine. O nameravani spremembi bo Partner obveščen vsaj en mesec preden ta začne veljati. Šteje se, da Partner soglaša s spremembo višine in drugih pogojev izbranega programa licenčnine, če v roku 15 dni od prejema obvestila ne prekliče plačevanja licenčnine ali ne izbriše uporabniškega računa. Če partner nameravani spremembi pravočasno ne ugovarja, se ob samodejni obnovi izbranega programa plačevanja licenčnine upošteva spremenjena višina in drugi pogoji izbranega programa licenčnine.
5.4 Refundacija
Refundacija že plačanih licenc ni možna.
5.5 Prekinitev licence
Partner lahko kadarkoli prekine s plačevanjem licenčnine. Če se licenčnina prekine sredi obdobja, lahko Partner uporablja Platformo do konca plačanega obdobja.
Vračilo že plačane licenčnine po prekinitvi licence ni možno.
6. Omejitev odgovornosti
Krožnik ni odgovoren za nobeno škodo, ki bi izhajala ali bila povezana:
z zadevami za katere je odgovoren Partner (kot na primer pakiranje, označevanje, priprava, kvaliteta, sestavine, alergeni);
z (ne)izpolnitvijo pogodbenega razmerja med Partnerjem in Uporabnikom;
z nezmožnostjo uporabe Platforme, ki ni posledica ravnanj Krožnika;
s poškodbami naprav in opreme, ki so posledica različnih programskih virusov;
z rezervacijami Produktov s strani Uporabnika, ki bi jih le-ta opravil na podlagi napačnih ali zlonamernih podatkov;
z netočnostjo Vsebin povezanih spletnih mest in Vsebin, ki jih na platformo posredujejo Uporabniki in Partnerji;
s pomanjkljivo izvedbo, zamudo pri izvedbi ali neizvedeno Storitev, če je to posledica okoliščin na katere Krožnik nima vpliva;
z okoliščino, da Partner ne bi bil verificiran s strani Krožnika.
Partner uporablja Platformo na lastno odgovornost.
Navedene določbe ne vplivajo na pravice, ki jih ima Uporabnik na podlagi veljavnega zakona o varstvu potrošnikov.
Krožnik si zaradi posodobitev ali varnostnih razlogov pridržuje pravico, da spremeni ali začasno prekine delovanje Platforme brez odgovornosti za škodo, ki bi s tem nastala Partnerju. O nameravani spremembi ali začasni prekinitvi bo Partner obveščen v naprej. Krožnik si bo prizadeval, da bo spremembe ali začasne prekinitve izvedel v najkrajšem možnem času in izven poslovnega časa Partnerja.
Če v teh Splošnih pogojih ni izrecno določeno drugače, krijeta Krožnik in Partner vsak svoje stroške v povezavi s Platformo in/ali Splošnimi pogoji.
Krožnik ni odgovoren za nobeno škodo v povezavi s Platformo in/ali Splošnimi pogoji, če mu Partner ne posreduje pisnega obvestila o kršitvi in zagotovi možnosti za odpravo kršitve v roku 15 dni od prejema takšnega obvestila.
Krožnik in Partner sta neodvisna subjekta, ki razen pogodbenega odnosa glede uporabe Platforme in posredovanja pri rezervacijah Produktov, ne ustvarjata partnerstva, skupnega podjetja ali drugega podobnega odnosa.
7. Vsebine Uporabnikov in Partnerjev
Uporabniki in Partnerji imajo možnost posredovanja Vsebin na Platformo (kot na primer informacije o Produktih, slikovno gradivo, višina popusta, komentarji). Ker so te Vsebine last Uporabnikov in Partnerjev, Krožnik ne prevzema odgovornosti za nobeno škodo povezano s tako Vsebino.
Uporabniki in Partnerji morajo pri posredovanju Vsebin na Platformo spoštovati relevantno zakonodajo s področja pravic intelektualne lastnine, načelo zaupnosti, ne smejo objavljati žaljivih in lažnih vsebin ali vsebin, ki spodbujajo nasilje in diskriminacijo. Krožnik ima pravico kadarkoli odstraniti take Vsebine in/ali onemogočiti dostop do Platforme in uporabe Storitev.
Partner dovoljuje Krožniku uporabo njegovih Vsebin, ki so posredovane na Platformo, za namen trženja. Krožnik ima pravico do prikazovanja oglasov in drugih informacij na Platformi po lastni presoji.
8. Avtorske pravice
Krožnik si pridržuje vse avtorske pravice Platforme. Znamka in logotip Krožnik ter Platforma je blagovna znamka Krožnika.
V obdobju poslovnega sodelovanja Krožnik dovoljuje Partnerju uporabo znamke in logotipa Krožnik v poslovne namene. Partner ne sme spreminjati označb avtorskih pravic in drugih pravic ter zlorabljati Platforme na primer z avtomatiziranim sistematičnim pregledovanjem informacij ali drugih elementov Platforme.
V obdobju poslovnega sodelovanja Partner dovoljuje Krožniku uporabo znamke in logotipa Partnerja v poslovne namene. Krožnik ne sme spreminjati označb avtorskih pravic in drugih pravic Partnerja.
9. Višja sila
Krožnik ne odgovarja za škodo, zamudo oziroma pomanjkljivost, ki je posledica višje sile ali dogodkov, ki se jim ni bilo mogoče izogniti, jih preprečiti ali odvrniti.
10. Zaupnost informacij
Krožnik in Partner sta dolžna informacije drugega obravnavati kot zaupne informacije. Krožnik in Partner se zavezujeta, da zaupnih informacij ne bosta kopirala ali jih uporabljala za kakršenkoli drug namen kakor za uporabo Platforme in Storitve ter, da zaupnih informacij ne bosta razkrila tretji osebi brez predhodnega pisnega soglasja drugega. To ne velja za primere, ko je razkritje informacij obvezno po zakonu ali z upravno ali sodno odločbo.
Krožnik in Partner sta dolžna zgotoviti, da bodo osebe vključene v njun delovni proces in/ali podizvajalci zavezani k varovanju zaupnih informacij.
11. Končne določbe
11.1. Prenehanje veljavnosti
Splošni pogoji so za Partnerja zavezujoči dokler ne izbriše svojega računa na Platformi ali dokler Krožnik Partnerju ne onemogoči dostopa do Platforme.
11.2 Spremembe in veljavnost Splošnih pogojev
Krožnik si pridržuje pravico do občasnih sprememb Splošnih pogojev, ki pričnejo veljati z dnem objave na Platformi.
Partner bo o nameravanih spremembah Splošnih pogojev obveščen preden ti začnejo veljati. Šteje se, da Partner soglaša s spremembami, če spremembam ne ugovarja do nastopa veljavnosti spremenjenih Splošnih pogojev.
Za izvedbo rezervacije Produktov ter glede uporabe Platforme veljajo Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje rezervacije s strani Uporabnika.
Če katerikoli del Splošnih pogojev postane neveljaven, nezakonit ali neizvršljiv se bo ta del tolmačil, kot da ni del Splošni pogojev, neveljavnost, nezakonitost ali neizvršljivost pa ne bo vplivala na noben drug del Splošnih pogojev.
11.3. Reševanje sporov
Za reševanje sporov, ki bi nastali v povezavi s Platformo in/ali Splošnimi pogoji je pristojno stvarno pristojno sodišče v Kranju.
Za opravljanje Storitev in tolmačenje Splošnih pogojev se uporablja pravo Republike Slovenije.

Ti Splošni pogoji veljajo od 30. 9. 2024 dalje.
Krožnik, d.o.o.